Моніторингове дослідження адаптації студентів І курсу до освітньо-виховної діяльності

Онлайн-опитування було розроблено з метою виявити шляхи покращення адаптації та інтеграції студентів-першокурсників в процес навчання у закладі вищої освіти (ЗВО). Проводилось анкетування серед студентів І курсу денної форми навчання, а його результати будуть враховуватися в разі необхідності скорегувати рівень пристосованості студентів до освітньо-виховної діяльності Академії.

Обґрунтування методу дослідження. Для проведення цього дослідження було використано анонімне анкетування. Анкета з 23 запитань заповнювалася учасниками в електронному вигляді. Деякі питання передбачали власний розгорнутий варіант відповіді для того, щоб створити максимальний комфорт для респондента та розширити межі відповідей.

Результати дослідження. За результатами анкетного опитування було отримано відповіді 26 респондентів. З повним викладом аналізу відповідей учасників можна ознайомитись за посиланням:

Особливу зацікавленість адміністрації Філії викликали питання анкети відкритого типу, які надали учасникам можливість вказати, що їм найбільше подобається та не подобається в процесі навчання.

Так, студенти вказали, зокрема, наступні переваги освітнього простору Філії:

  • - висококваліфіковані фахівці, їхнє гідне, неупереджене ставлення до студентів;
  • - допомога у побудові професійної перспективи;
  • - зовнішня доглянутість будівлі Філії, інформативне внутрішнє оформлення аудиторій та лабораторій;
  • - доброзичливі стосунки між студентами та викладачами;
  • - актуальна наповненість сайту Філії тощо.

Також були визначені моменти, що викликають незадоволення. До них віднесено:

  • - відсутність сучасної комп’ютерної техніки;
  • - низька швидкість Інтернет-з'єднання;
  • - відсутність сучасних мультимедійних дощок та мультимедійних панелей;
  • - байдужість тьюторів;
  • - неорганізованість всередині академічних груп;
  • - велика кількість домашніх завдань, особливо в період онлайн-навчання;
  • - застаріли меблі.

 

ua ru en