Студентський Олімп Придунайської філії МАУП поповнився першокурсниками
У четвер, 16 листопада 2017 року, у Придунайській філії МАУП...
В перший день зими на базі Придунайського фахового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» відбулося засідання відділення історії Малої академії наук України, на якому були презентовані роботи секцій: «Етнологія», «Історія України», «Правознавство».
Крім конкурсантів та наукових керівників, в засіданні брали участь директорка Придунайської філії ПрАТ «ВНЗ «МАУП» Гуменникова Т.Р., методист Палацу дітей та юнацтва ім. Алли Іванової, фахівець відділу освіти Ізмаїльської міської ради Постяк Л.В., вчитель історії, громадської освіти та правознавства Ізмаїльського ліцею № 1 Опря Д.А. та ін.
Свої виступи конкурсанти супроводжували постерами, презентаціями, та добірками цікавих фактів, висловлювали власне ставлення до обраної наукової проблеми. Всі роботи відповідали «Основним вимогам до написання, оформлення та представлення учнівських науково-дослідницьких робіт» та принципам академічної доброчесності.
Слід відзначити натхненну доповідь Христової Ольги, учениці 9-А класу Ізмаїльської гімназії № 3, про міфи української історії та їх вплив на свідомість суспільства. Масштабність і потужність сучасних гібридних впливів на психіку особистості актуалізують порушену конкурсанткою проблему.
Представлені цікаві факти в роботі Козлової Любові із використанням польового методу дослідження вразили всіх учасників відділення історії. На особливу увагу заслуговує джерельна база дослідження, яка ґрунтується виключно на спогадах мешканців сіл Саф’янівської територіальної громади.
В секції «Правознавство» робота «Основні проблеми адміністративної відповідальності за жорстоке поводження з тваринами через призму європейського та українського законодавства» була присвячена питанням удосконалення національного законодавства в частині відповідальності за жорстоке поводження з тваринами, а її виконавиця – Огурцова Інна – запропонувала в майбутньому ввести посаду омбудсмена із захисту тварин.
Бажаємо учасникам конкурсу віри у власні сили, наукових успіхів і наснаги, максимального розвитку своїх творчих здібностей. Щира подяка батькам, учителям та всім, кому не байдужий потенціал підростаючого покоління, хто сприяв заохоченню молоді до інтелектуальної діяльності!