Студентський Олімп Придунайської філії МАУП поповнився першокурсниками
У четвер, 16 листопада 2017 року, у Придунайській філії МАУП...
Міжвузівський науково-практичний тренінг "Тайм-менеджмент. Мої 24 години", проведений 19 жовтня 2021 р., залучив до участі здобувачів освіти ІІ-ІІІ курсів зі спеціальності "Психологія" Придунайської філії ПрАТ "ВНЗ "МАУП" та І-ІІІ курсів освітньо-професійної програми "Менеджмент в галузі морського та річкового транспорту" денної форми навчання Дунайського інституту Національного університету "Одеська морська академія".
Метою тренінгу було ознайомити студентів із засадами тайм-менеджменту, навчити максимально раціонально використовувати особистісний потенціал через організацію власного життєвого простору та керування часом. Організатором зустрічі виступила Апостолакі Л.С., викладачка кафедри суспільно-наукових дисциплін Придунайської філії ПрАТ "ВНЗ "МАУП", спільно із Сорокою О.М., кандидаткою психологічних наук, доценткою кафедри навігації та управління судном Дунайського інституту Національного університету "Одеська морська академія", НЛП-практик, НЛП-майстер, керівниця Ізмаїльського відділення Української асоціації сімейних психологів. В ході заходу було використано техніки: мозковий штурм "Час - це..", притча "Казка про загублений час", тести "Визначення ефективності планування", "Хто Ви: "жайворонок" чи "сова"?".
Сорока О.М. ознайомила студентів з правильним та ефективним застосуванням медитативної практики "1 хвилина для користі". Апостолакі Л.С. рекомендувала, як віднайти власні "пожирачі часу", тобто внутрішні та зовнішні перешкоди під час планування та використання кожної годин власної доби. Крім того, Апостолакі Л.С. під час розгляду арт-коучингової техніки "Цвєтік-сєміцвєтік" (авт. А.Щербюк), використовуючи МАК-підказки, звернула увагу студентів на ті сфери життя, що є найважливішими для кожного в даний момент і потребують правильного розподілу часу для підтримки комфортного ритму діяльності та балансу праці й відпочинку.
Учасники тренінгу отримали задоволення від роботи, ідеї для нових звершень та розвитку індивідуальних прийомів з тайм-менеджменту.
|
|
|
|