Ігрові технології навчання на лекційних заняттях

Процес активізації навчально-пізнавальної діяльності на лекційних заняттях для напряму «Психологія» передбачає особливий тип сприйняття матеріалу та взаємодії між викладачем та студентською аудиторією. Саме елементи ігрових технологій навчання допомагають створити продуктивну пізнавальну атмосферу.

28 версеня студенти ІІ та ІІІ курсів під час лекції на тему "Психологія раннього дитинства, дошкільного та шкільного віку" стали учасниками гри "Я - це дім, в якому живу". Оскільки провідною діяльністю вікового періоду, що вивчався, є ігрова діяльність, студенти отримали змогу самі взяти участь у тематичній грі та проаналізувати її вплив на комунікацію з уявним пацієнтом.

Завданням студентів стало представити себе в образі будинку, кожна частина якого є певною життєвою потребою. В ході гри учасники оцінювали свої ресурси, можливості та якості, за допомогою гри підкреслювали ті потреби, які зазвичай приховують або залишають на задньому плані, а також отримали МАК-підказки про те, що тримають на своєму "горищі", тобто ті ресурси, які не використовують. Крім того, проаналізували 10 звичок успішної людини.

Гра пройшла захопливо, усі учасники отримали задоволення та заряд позитиву на день, а аналіз результатів гри дозволив зробити висновки про можливі напрями подальшого професійного самовдосконалення.

ua ru en