Тьюторство

Розпорядження №6 від 30.08.2022 р. "Про призначення тьюторів академічних груп здобувачів вищої освіти денної форми навчання"

Розпорядження №3 від 25.08.2021 р. "Про призначення тьюторів академічних груп студентів денної форми навчання"

Розпорядження № 7 від 01.10.2021 р. "Про внесення змін до розпорядження № 3 від 25.08.2021 р. "Про призначення тьюторів академічних груп студентів денної форми навчання"

Розпорядження № 1 від 02.02.2022 р. "Про внесення змін до розпорядження №3 від 25.08.2021 р. та внесення змін до розпорядження № 7 від 01.10.2021 р. «Про призначення тьюторів академічних груп студентів денної форми навчання»

НАВЧАЛЬНИЙ РІК 2021-2022

Тьютори Придунайської філії проводять роботу в академічних групах згідно з «Положенням про тьюторство в Придунайській філії ПрАТ «ВНЗ «МАУП». Це кропітка індивідуальна робота, групові заходи з метою створення академічної атмосфери навчання, дружніх стосунків взаємоповаги, професійної підготовки майбутніх фахівців.

Тьютор І курсу, О.М.Огнєва

Цього навчального року мені пощастило стати тьютором студентів-першокурсників, майбутніх психологів та програмістів, і я щаслива від того, що саме з цими молодими людьми опинилася в «одному човні» на найближчі чотири роки!

Кожен з них талановитий, креативний, активний та наполегливий. Здавалося б дивне згуртування: програмісти (люди, які працюватимуть здебільшого з бездушними машинами) та психологи (ті, що, навпаки, будуть допомагати удосконалювати людські душі), - що вони можуть мати спільного? Але вже у перші тижні знайомства мої найкращі першокурсники довели, що разом можна не тільки корисно проводити час навчання, але й веселитися та подорожувати гуртом!

Для мене ви – найкращі!

Тьютор І курсу, напрямів "Психологія" та "Програмна інженерія", І.С.Тишик

 

Сьогоднішній студент представляє собою досить суперечливу особистість: з одного боку, він під впливом демократизації суспільства став набагато вільніше і більш незалежним, а з іншого - його загальноосвітня підготовка та культурний рівень різко знизився.

Це найчастіше і заводить його в глухий кут з самого початку навчання. Ще багато чого не розуміючи, він з легкістю пропускає лекції і навіть практичні заняття. Тому одна з найважливіших і першочергових завдань куратора - переконати студента, що на сьогоднішній день найголовніше для нього - навчання. Необхідно саме на перших курсах пробудити у студентів інтерес до навчання: для цього їм треба показати цікаві сторони як окремих предметів, так і майбутньої спеціальності в цілому. Вирішення цього кураторського завдання багатогранно. Воно передбачає і особисту форму виховних прийомів (бесіди, лекції, організацію зустрічей з авторитетними фахівцями, з кращими викладачами і т.д.), і іноді дуже жорсткі заходи (покарання за прогули, контроль за виконанням навчального графіка.). Не можна забувати, що тільки систематична робота зі студентами може дати позитивний результат.

Але не можна зводити кураторство тільки до контролю за успішністю та відвідуванням студентів.

По-перше, треба допомогти студентам адаптуватися в умовах нового для них студентського побуту. Досвід спілкування з першокурсниками показує, що, в основному, вчорашні школярі не вміють користуватися бібліотекою (каталогами, довідково-бібліографічним апаратом і т.д.); не вміють записувати лекції, конспектувати літературу, готуватися до семінарів; вилетівши з-під батьківського крила, не вміють жити в гуртожитку (спільно вести побут, розподіляти бюджет і т.д.). По-друге, молоді люди не завжди можуть правильно розподілити час для навчання та інших справ; не відразу можуть зорієнтуватися в багатогранного житті вузу (гуртках, секціях, клубах, громадських організаціях і т.п.). По-третє, потрібно «згуртувати» групу. Тому дружний колектив - велика удача і для самих студентів, і для директора.

Тьютор І курсу, напряму "Менеджмент", І. Ф. Куля

 

    

  

           Коли у двері Придунайської філії ПрАТ «ВНЗ «МАУП» заходять першокурсники, то мимоволі згадується висловлювання І. Гете: «Хоча світ у цілому рухається уперед, молоді кожного разу доводиться розпочинати все спочатку». Вони яскраві та натхненні, неординарні та креативні. У їх очах не згасає вогонь ентузіазму, такий палкий, що надихає діяти та запалює віру в те, що вони побудують світле та гідне майбутнє нашої Вітчизни!

          Я бажаю першокурсникам отримати необхідні знання та soft-skills, які допоможуть їм досягти своїх мрій!

 Тьютор І курсу, напряму "Економіка",  І. С. Мурашко 

                              

 

       

          Мій перший курс - вони такі дорослі в своїх очах і такі ще зовсім юні в моїх, тому в мене постійне виникає бажання їх захистити і допомогти тим, що я можу, передати їм свої занння, свій великий досвід практичної діяльності із свого власного життя, навчити їх доброчесності, порядності, професіоналізму, людяності, навчити їх жити з любов'ю до всіх оточуючих їх людей,  до своєї майбутньої професії юриста, дати їм розуміння того, що тільки любов врятує світ. 

          А ще студенти мого курсу змогли  об'єднатися  в дружній колектив, я бачу їх велике бажання вчитися і пізнавати,  вони уважні і толерантні, здібні, усміхнені, життєрадісні і впевнені, що уних все буде добре! Я ж своїм ставленням до них намагаюсь цю впевненість загартувати!  

                                                                                      Тьютор І курсу, напряму "Право",  Г. О. Стрілець 

 

           Ці молоді люди вразили мене з першого знайомства і викликали неабияку симпатію – вони надзвичайно красиві і талановиті: співають, танцюють, малюють, грають на музичних інструментах, займаються спортом, активні. Кожен із них – особистість, з тонкими індивідуальними рисами. Кожен має виразно сформовані моральні якості. Кожен прагне лідерства.

           Дорогі мої друзі-студенти, ваші знання, ваш професіоналізм, ваша порядність і духовність скоро визначатимуть долю нашої держави. Бажаю вам примножувати свою життєву енергію, неодмінних успіхів у навчанні, нових творчих досягнень, гармонійного духовного та фізичного розвитку.

          Вірю у ваше щасливе майбутнє!

                                                                                                                                Куратор  ІІ курсу  В. В. Щокіна

 

 

       

       

           2018 рік запам’ятався для мене тим, що вперше в своїй професійній діяльності я стала куратором. Ніколи не думала, що поняття «куратор» настільки всеосяжне, поки їм не стала. Тепер я і педагог, і наставник, і консультант, і психолог, і «служба 911».

          Коли ведеш першу академічну групу, відчуваєш себе сапером, який іде по мінному полю з картою та весь час думає: «А раптом карта хибна або міни за ніч переповзли зі своїх місць».

          Сьогодні вже всі страхи позаду і велика заслуга в цьому саме моїх улюблених тепер вже третьокурсників.

          Дякую вам, мої любі друзі, за розуміння і підтримку!

 

                                                                                                                       Куратор ІІІ курсу Н. А.  Філіпова 
 
 
 
        Бути куратором в МАУП справа нелегка, а це означає, що академічна група приходить за порадою, допомогою і поважає тебе як нікого іншого. Це офіційна посада, але кожен викладач ставиться до неї з особливою відповідальністю. В його обов'язки входить: повідомляти групі про громадські, організаційні та інші заходи, на яких їх присутність обов'язкова. Крім того, куратор пропонує екскурсійні програми, нагадує про обов'язкове проходження медичного огляду, а також повідомляє про всі заборгованості та побажання кафедр. Він готовий відповісти на будь-яке питання, а всіх своїх студентів просто зобов'язаний знати в очі.
       Куратор завжди готовий стати для студентів другом, помічником і тонким психологом, який завжди зрозуміє проблему і дасть слушну пораду. До кого, як не до куратора, йти зі своїми труднощами особливо в «період сесії», тим більше, що ця людина завжди знайде потрібні слова і дії в будь-якій ситуації. Студентів потрібно сприймати як рівних, а не демонструвати своє очевидне «лідерство». Таких лідерів, як правило, бояться і уникають, а гарного друга будуть цінувати, поважати і довіряти йому. Саме тому «золота середина» - це найголовніше, де куратор буде цікавитися життям своїх підопічних, але при цьому почекає, поки до нього особисто звернуться за допомогою. Студенти - це дорослі люди, тому їм обов'язково потрібно дати шанс самостійно вирішувати свої проблеми.
       У кураторської праці не повинно бути формального підходу, за цією роботою стоїть не стільки адаптаційний аспект студентської групи, студента, а скільки успішність особистості майбутнього галузевого фахівця і в глобальному сенсі - це є основою становлення високопрофесійних кадрів.
       За чотири роки ми всього цього досягли!
 
                                                                                                                     Куратор IV курсу Л. І.  Николенко 
 
 
 
 
ua ru en