Нарада щодо організації освітнього процесу студентів І курсу

08 лютого 2021 року у Придунайській філії ПрАТ "ВНЗ "МАУП"відбулась робоча нарада щодо організації освітнього процесу студентів І курсу у ІІ семестрі поточного навчального року. Першокурсники розпочали другий семестр в онлайн режимі та будуть працювати в ньому до 22 лютого 2021 року. В умовах змішаного навчання планується перехід до офлайн- навчання в аудиторіях (кінець лютого). Поступовому переходу від онлайн-навчання до традиційного навчання буде присвячена Zoom зустріч з першокурсниками, яка відбудеться 09 лютого 2021 р. о 13:10 год. (посилання (https://us02web.zoom.us/j/87877104076?pwd=MVYyU1VlR2xSUFJHZ3hsQVhOalRnUT09) на зустріч розміщено в вайбер групах).
Основні питання:
1. Правила роботи у ІІ семестрі. Пам'ятка студенту, який навчається в умовах змішаного навчання.
2. Правила отримання довідки для подання документів на податкову знижку.
3. Правила оплати за навчання для студентів Придунайської філії ПрАТ "ВНЗ "МАУП" та тих, хто навчається за Українсько-Польською програмою.
4. Графік засідання комісій по перескладанню заборгованостей студентів за І семестр 2020-2021 н.р.
 
 
 
 
 
 
 
 
ua ru en