Міжнародний маркетинг та реклама
Галузь знань: Управління та адміністрування
Спеціальність: Маркетинг
Спеціалізація: Міжнародний маркетинг та реклама
Маркетинг – это интеллектуальная основа продаж.
(Іцхак Адізес)
Если говорят о рекламе, это плохая реклама. Если говорят о товаре, это хорошая реклама.
(Девід Огілві)
Нині будь-яка галузь виробництва, будь-яке підприємство потребують спеціалістів, які допоможуть максимізувати прибутки, вдосконалити асортиментний ряд продукції підприємства, налагодити зв’язки з посередниками та споживачами, вийти на нові ринки. Спеціалістів такого рівня готують за напрямом маркетингу.
Маркетолог – це фахівець, який забезпечує компанії, підприємству, організації кваліфіковану, професійну роботу на ринку. Маркетолог – це фахівець, який здатен зрозуміти, чого бажає клієнт (покупець), та визначити правильну програму роботи з ним.
Сучасна економіка є ринковою. Тому підприємствам, організаціям все більше й більше потрібні кваліфіковані, сучасні спеціалісти з ринкової діяльності, тобто маркетологи. Фахівці стверджують: маркетолог – це спеціаліст XXI століття. Ця думка підтверджується практикою – попит на маркетологів в Україні зростає.
На підприємствах, як правило, створено спеціальні відділи (управління) маркетингу. В них працюють маркетологи за такими напрямками: бренд-менеджери; спеціалісти з маркетингових досліджень; спеціалісти з логістики і товарно-цінової політики; спеціалісти з аналізу та планування маркетингової діяльності; спеціалісти з реклами та PR тощо.
Нині розвивається сектор спеціалізованих організацій – рекламних агентств (ринок рекламних послуг в Україні постійно зростає), організаторів PR-кампаній, консалтингових фірм тощо. Це відповідає загальним тенденціям розвитку економіки. Отже, економіці конче потрібні маркетологи – як сьогодні, так і на перспективу.
Фахівці з маркетингу здійснюють організаційно-економічну, управлінську та наукову діяльність на підприємствах, у торговельних організаціях, службах постачання і збуту, консалтингових та рекламних фірмах, вони планують маркетингову діяльність підприємства на внутрішньому та міжнародному ринках.
Фахівці даного профілю, спеціалізуючись у сфері маркетингу, займаються широким колом фінансово-господарських питань, а саме:
- розробляють стратегію розвитку підприємства;
- управляють процесами збуту споживчих та промислових товарів;
- здійснюють маркетингові дослідження вітчизняного та закордонних товарних ринків;
- приймають інтегровані рішення у системі менеджменту;
- організовують маркетингову інформаційну систему (МІС) для координації роботи усіх інших підрозділів;
- організовують пошук ділових партнерів бізнесу в європейському економічному середовищі;
- організовують електронну комерцію;
- здійснюють маркетинговий перспективний аналіз;
- розробляють інновації у системі маркетингового менеджменту з використанням ІТ-технологій;
- проводять сегментацію товарних ринків, покупців та позиціювання товару;
- здійснюють маркетингові забезпечення бізнес-планів та інвестиційних проектів;
- розробляють стратегію розвитку маркетингу банківських послуг, послуг небанківських фінустанов;
- проектують розвиток каналів дистрибуції;
- розробляють проекти організації рекламних компаній (зокрема заходів з «Public relations», «Direct-marketing»);
- розробляють технологію брендінгу для товарів і послуг;
- здійснюють комп'ютерну обробку маркетингової інформації тощо.
Фахівці-маркетологи можуть надавати консультаційні послуги щодо організації маркетингових досліджень, розроблення бізнес-планів, інноваційних проектів. По завершенню навчання випускники-маркетологи успішно вирішують комплекс завдань ринкових досліджень і прогнозів продажу, що забезпечують надійну основу для успішних ділових операцій підприємств і фірм маркетингової орієнтації. Засвоєний повний курс навчання дозволяє випускникам успішно працювати керівниками та маркетинг-директорами об'єктів ринкової економіки.
Наші випускники можуть працювати на посадах директора, начальника відділу з маркетингу; маркетолога підрозділу служби маркетингу; маркетолога-аналітика, консультанта, експерта; маркетолога з ефективності підприємства, комунікативної політики; економіста служби маркетингу, збуту; консультанта з маркетингу та реклами; директора рекламного агентства, начальника відділу реклами; начальника рекламно-інформаційного агентства, відділу зв’язків з громадськістю; менеджера з реклами, бренд-менеджера, медіапланера, копірайтера; арт-директора; промоутера, консультанта з реклами; директора з логістики; менеджера з логістики; начальника відділу збуту; начальника відділу логістики, логіста; консультанта з питань логістики.
Перелік спеціальних дисциплін, що викладаються студентам-маркетологам:
- Маркетинг
- Економетрія
- Логістика
- Промисловий маркетинг
- Інформаційні системи маркетингу
- Інфраструктура товарного ринку
- Маркетинг послуг
- Маркетингові дослідження
- Міжнародний маркетинг
- Організація виробництва
- Контролінг
- Оптимізація маркетингової діяльності організації
- Страхування
- Обґрунтування стратегічного розвитку підприємства
- Поведінка споживачів
- Маркетингова політика комунікацій
- Маркетингова товарна політика
- Маркетингова цінова політика
- Маркетингова політика розподілу
- Товарознавство
- Комерційна діяльність посередницьких організацій
- Маркетингове моделювання
- Маркетинговий менеджмент
- Рекламний менеджмент
- Розроблення рекламної стратегії
- Стандартизація і сертифікація товарів та послуг
- Стратегічний маркетинг
- Товарна інноваційна політика
- Управління фінансами підприємства
- Фінансовий менеджмент
- Обґрунтування маркетингової стратегії підприємства